پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 228653
در شش ماه ابتداي سال جاري؛
۴۱۴ فرصت شغلي براي مددجويان چهارمحال‌وبختياري ايجادشد
تاریخ انتشار : 1396/07/10 11:46:15
نمایش : 1235
معاون اشتغال و خودکفايي کميته امداد چهارمحال و بختياري گفت: مبلغ شش ميليارد و ۹۰۰ ميليون تومان تسهيلات اشتغال زايي در قالب ۹ طرح کارانگيزي، ۶۸ طرح توان افزايي و ۳۳۷ مورد خودکفايي به مددجويان جوياي کار در شش ماه ابتداي سال جاري در چهارمحال‌وبختياري پرداخت شد.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، نوذر حيدري، معاون اشتغال و خودکفايي کميته امداد استان چهارمحال و بختياري در گفت وگوبا جهانبين نيوز گفت: اشتغال زايي و توانمندسازي مددجويان از مهم ترين اولويت هاي کميته امداد است که طي سال هاي گذشته در کنار کمک هاي حمايتي و معيشتي، توانمندسازي و خودکفايي آنها اقدام هاي خوبي انجام داده است.

حيدري با اعلام اينکه ۴۱۴ فرصت شغلي به صورت خرد و پايدار ايجاد شده است، افزود: مبلغ شش ميليارد و ۹۰۰ ميليون تومان تسهيلات اشتغال زايي در قالب ۹ طرح کارانگيزي، ۶۸ طرح توان افزايي و ۳۳۷ مورد خودکفايي به مددجويان جوياي کار پرداخت شد.

وي با تأکيد اينکه مددجويان دريافت کننده تسهيلات اشتغال زايي با توانمند شدن از چرخه حمايت خارج مي شوند بيان کرد: با توجه به شرايط اقليمي و جغرافيايي استان بيشترين طرح هاي ايجاد شده در زمينه دامپروري، خدمات، صنايع دستي و کشاورزي است.

معاون اشتغال و خودکفايي کميته امداد استان مطرح کرد: با برنامه ريزي و آموزش مددجويان فرصت هاي شغلي خوبي براي آنها فراهم مي شود که از ابتداي امسال ۲۲۵ مرد و ۱۸۹ زن آموزش هاي لازم را گذرانده و مجري طرح هاي اشتغال و خودکفايي بوده اند.

وي روستاهاي استان را بهترين ظرفيت و قابليت براي اجراي طرح هاي اشتغال زايي و خودکفايي دانست و گفت: ۱۸۹ طرح در روستاها و ۱۲۷ طرح در شهرهاي استان چهارمحال و بختياري اشتغال زايي انجام شده که تسهيلات اعطائي به آنها به صورت قرض الحسنه است.
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html